Tentamens & stappen -> dat noemen ze balans..

16 januari 2017 - Bradford, Verenigd Koninkrijk

En de laatste blog (of misschien toch nog eentje...), als ik terug kijk lijkt het helemaal geen 4,5 maanden geleden dat ik de eerste blog schreef, wat is dit snel gegaan zeg!
Deze week bestond vooral uit heel veel leren want tja: examens. Maar we hebben natuurlijk ook veel leuke dingen gedaan aangezien dit onze laatste tijd met iedereen samen is.

Het is echt een heel gek idee dat ik straks weer de deur uitloop met mijn koffer, net zoals met kerst, maar dit keer niet meer terug kom. En voor Meg & Soph dat er straks wellicht iemand anders uit ‘mijn’ kamer komt lopen. Het besef is er nog niet echt, maar ander onderwerp wat het idee dat dit wereldje vrijdag voorgoed verdwijnt maakt me ‘niet zo blij…’.

Allereerst mijn BH-actie! Wauw wat heb ik uiteindelijk veel bh’s weten te verzamelen met jullie hulp! Totaal meer dan 380 bh’s, welke opgestuurd zijn naar Afrika en voor ieder bh een donatie naar het kankerfonds is gegaan.

Bh actie  Bh actie
Oh en ik heb ook even gezorgd dat ze me niet vergeten. (Ja het is nog kerst bij ons, waarom ook niet he). Dus nieuwe flatgenoot eat-your-heart-out, probeer maar eens aan die leuke chick op het prikbord te tippen!

Foto prikbord
Nico, Mads en ik zijn met z’n drietjes gaan eten omdat Nico de 12e alweer terug naar Frankrijk moest. En ja!! ik kon zowaar een pizza krijgen met kaas ‘zonder kaas’ , jaja wat dat betreft zijn ze hier een stukje verder dan in NL met allergieën en voedsel.

Nico afscheid  Nico afscheid

Mijn eerste twee toetsen gingen echt super goed! Dat komt vast ook door alle lieve succeswensen uit Nederland waaronder deze kaart van oma & opa; . Nog twee examens te gaan maar dat komt hopelijk ook wel goed. Ben blij als het leren voorbij is, poe poe, ik kan geen boek meer zien.

Succes kaart
In het weekend besloten we dan ook om helemaal los te gaan met z’n alle onder het mom ‘ dit is de laatste keer dat we met z’n alle samen zijn ‘. Dat betekende weinig slaap, veel wodka en vooral enorm veel mooie herinneringen en lachbuien.  En hoe kan je beter ‘uitkateren’ dan met pannenkoeken! Tino bakte de twee ochtenden na het stappen speciale pannenkoeken (door mijn allergieën ..) en man wat was dat lekker! En vooral gezellig met z’n alle aan een ronde tafel, elkaar uitlachen om elkaars brakke hoofd en pannenkoeken eten haha.

Pannenkoeken

Sophie deed mijn makeup want dat kan ze zooooo goed! En we gingen naar een gay-bar, nou die dansmoves, ik zou bijna bij ze op dansles gaan. Wat kunnen die mannen daar dansen haha! Met of zonder hakken, maakt allemaal niet. Ik kan dat daarentegen niet bleek wel want ik heb onderweg naar huis mijn hakken maar uit gedaan.. au au au.

Stappen
Gisterenavond hadden we flat-avond. We vierden kerst, Meg haar verjaardag en mijn afscheid allemaal in 1 (omdat Meg & Sophie woensdag al weggaan). We keken een film, maakten zelf cocktails en hadden cadeautjes voor elkaar (wij hadden voor Meg een snicker-cheescake gemaakt met een malteser-bodem -> die ik dus niet mocht eten :( dan noem ik nou een  een goede vriendin!) . Ik kreeg muffinsokken, lekkere zeep en als top cadeau EEN VLUCHT NAAR WALES! Om Pete & Meg op te zoeken, hoe gaaf!!! Ik kan niet wachten, ze zeiden ‘nu moet je ons wel komen opzoeken’. Verder een lieve brief, die ik voor altijd zal koesteren net als alle herinneringen en vriendschappen die ik hier heb opgebouwd.

Cadeautje soph   Taart Meg
Vanmiddag ben ik met Christin Indiase jurken gaan passen. Alhoewel de jurk me (natuurlijk...) hartstikke goed stond zie ik toch maar van het plan af om met een Indiase te trouwen hier en kom ik dus gewoon naar huis toe haha.

Indiase Jurk
Nou ik ga slapen morgen weer een tentamen.
Nog 5 daagjes… tot snel! xxxxx

1. Sandra:
    17 januari 2017
    Britt, wat een gave tijd heb je daar ( gehad). Die ervaringen neem je voor altijd mee. Rond de tentamens succesvol af en op naar je volgende avontuur!